Wednesday, September 23, 2009

jom jatuh cinta!

bila nak kawen?
soalan boring. tapi, bohong la klu aku cakap aku tak kisah dgn umur yg makin meningkat, tapi masih sendiri. adik aku yg no 4 tu pun dah bersuara nak kawen tahun depan. ayoyoyoyo! kena betul2 jadi, aku kena standby jawapan utk setiap pertanyaan makcik2 masa majlis nanti.

aku ni plak jenis susah betul sekarang nak jatuh cinta. geli bila ada yg take care sgt. dulu selalu sgt jatuh cinta. susah la klu mcm ni. nak je aku amik anak angkat. tak payah kawen, bela je anak angkat. biarlah even takde waris sendiri, biar aku berbudi pada manusia2 malang tu.

tapi semua ni ujian utk aku. top up segala kesabaran aku utk lalui hidup ini. Allah tu Maha Adil. pasti ada sesuatu yg direncana utk aku. aku cuma perlu sabar. jgn terlalu ikutkan bisikan syaitan.

jom jatuh cinta!

No comments: