Monday, July 6, 2009

Newcastle United for SALE!

sokong klu bilionaire malaysia yg beli NU!

aku dgr radio tadi yg pemanggil hotfm tak setuju diorang beli NU sbb malaysia punya bolasepak teruk. mungkin pemanggil tu kurang faham agaknya. itu kelab inggeris dan berpengkalan di europe. apa kejadahnya nak samakan dgn malaysia? pemiliknya saja org malaysia.

dulu, masa aku kecik, aku lebih sering dgr Newcastle United berbanding manyoo dan chelsea. mungkin jauh dlm hati aku, aku sememangnya meminati NU sedari dulu lagi.

wahai bilionaire malaysia, belilah NU. buktikan pada FAM yg NU boleh bangkit dgn pemilik berdarah malaysia. jgn turut kata pemanggil hotfm tadi utk bantu bolasepak malaysia. kerana bagi aku FAM tak perlu dibantu. duit kamu akan hilang mcm tu saja dan pembangunan bolasepak malaysia tak akan penah maju!

No comments: