Wednesday, June 24, 2009

Aku dan barry now happy

mlm tadi aku cucikan semua rumah banglo hammies. aku belek si barry. perasan sejak ade nya kiki, die menjadi gemuk. pipi dia dah berisi. comel! mama robo dan papa robo masih belum serasi dgn aku. mama robo masih takut2.

black? dia sgt gebu dan bulat sekarang. dulu 2 minggu lepas aku adopt dia dr kedai tak bertanggungjawab tu, aku betul2 putus asa. takde tanda2 dia akan cantik. tapi sekarang sgt comel dan bermata zoro. dia tak besar2 mcm kiki. walaupun black juga syrian hamster mcm barry dan kiki.

bila aku tgk barry seakan happy. aku juga happy. happy sbb kiki tak buat masalah bila 1st time aku bawa dia balik. malah 1st day saja dah nampak barry asyik ngendeng kat kiki. saat tu aku yakin sgt yg barry rindukan mingming. rest in piece mingming. aku takkan penah lupakan kau yg selalu menjenguk ketika aku baring menonton tv. ketika kau pegang erat tgn aku seolah cakap kat aku, 'mingming nak ukur bilik la mummy.' miss u so much.

R.I.P mingming

No comments: